Wszystkie*, oferowane w sklepie alkopomiar.pl produkty objęte są programem darmowej dostawy. Zamawiając alkomaty w naszym sklepie nie musisz płacić za przesyłkę, kurier dostarczy ją do Ciebie bez dodatkowych kosztów.
* za wyjątkiem dostawy alkomatów jednorazowych, akcesoriów, ustników lub usług dodatkowych
Zamówiony towar otrzymasz przeważnie w ciągu 24h od momentu jego nadania.
Podczas odbioru przesyłki, kurier ma obowiązek poczekać do 15 minut wraz z Klientem, w celu weryfikacji jej stanu po transporcie. Jeżeli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, prosimy o spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia, na podstawie którego będziemy mogli rozpatrzyć reklamację. Kurier ma obowiązek posiadać odpowiedni formularz.
Przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze. Sprzedawany przez nas towar posiada oryginalne opakowanie producenta, które nie jest przez nas otwierane na żadnym etapie realizacji zamówienia. Jeśli przesyłka nosi ślady prób otwarcia, należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Dotyczy to również towarów z uszkodzonym opakowaniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sprzętu lub jego zdekompletowania należy odmówić odbioru przesyłki i spisać z kurierem protokół (druk posiada kurier doręczający paczkę). Protokół ten powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń/braki w towarze, ważne jest również aby posiadał wyraźny podpis kuriera. Jeden z egzemplarzy kurier pozostawia Tobie.
Należy jak najszybciej skontaktować się z Działem Reklamacji i poinformować o problemach z zamówieniem.
Jeśli w terminie 7 dni od odebrania przesyłki zauważysz uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.