Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Reklamacje i zwroty2

Reklamacje i zwroty

Sposoby reklamacji zakupionych produktów

W przypadku jeżeli przesłane do Państwa produkty są uszkodzone lub niekompletne prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta pod adresem mailowym sklep@alkopomiar.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie. Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

Reklamowany towar prosimy kierować na adres:

ALKOPOMIAR.PL
ul.BRZEGOWA 149C
58-200 Dzierżoniów

z dopiskiem „reklamacja

W przypadku pytań lub reklamacji związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podanie jego numeru. Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub w historii zamówień po zalogowaniu się na naszej stronie.


Informacja dla Klientów będących konsumentami.

Zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym celu należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na nasz adres wskazany w danych kontaktowych. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

W przypadku niektórych oferowanych przez naszą firmę produktów - brak jest możliwości zwrotu zakupionego produktu ze względu ich charakter. Po zakupie Klient nie ma możliwości zwrotu zakupionej usługi  oraz prawa odstąpienia od umowy, gdy przedmiotem zakupu była usługa i gdy usługa została w pełni wykonana. O ograniczeniu prawa do odstąpienia od umowy Klient jest informowany podczas składania zamówienia na co wyraża zgodę przed złożeniem zamówienia. Ustawa o prawach Konsumenta opisuje wyjątki jakie nie są objęte prawem odstąpienia od umowy, w tym m.in.:
 
  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • umowa w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Podczas składania zamówienia przed zatwierdzeniem przyciskiem ZAMAWIAM I PŁACĘ wyświetlana jest informacja wraz z opcją jej akceptacji o utracie prawa do odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni w przypadku zakupu treści cyfrowych lub usług, gdy usługa zostanie w pełni wykonana przed upływem terminu zwrotu.


Przejdź do strony głównej

Produkty w promocyjnych cenach zobacz wszystkie

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl